SÄKRA DIN PLATS PÅ LÄKTAREN FÖR SÄSONG 25/26 | KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BOKNINGEN
SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
HÖÖRS HK H 65
Framåt tillsammans
F 2015 » Åhus Beachandboll 2025 - 10&11 Juli
 
Tid:tor 10 juli, 10:00 - fre 11 juli, 19:30
Plats:Åhus
Samling:07:00
Aktivitetsinfo:Åhus Beachandboll 2025 – 10&11e Juli

SPELSCHEMA & LAG

Vi har 4 lag anmälda (grön, blå, röd, gul). Titta i bifogad lagindelning vilket lag ni tillhör och spelschema är också bifogat för de olika lagen. Ni hittar dom även här: https://results.cupmanager.net/4563071%2C2025%2Csv

Matcherna är 2x5 min, paus endast för att byta planhalva.

Vi har 3 extra ledare från föräldragruppen denna turnering.


SPELDAGAR

Matchdagarna pågår från ca 11.00 till ca 19.00 båda dagarna, olika starttider beroende på vilket lag man tillhör. Kom ombytta till samlingarna i matchkläder.

PÅ TORSDAGEN, samlas alla lagen UTANFÖR ENTRÈN kl 10.00 , för att dela ut spelarband. Efter det går vi in gemensamt till H65s föreningstält för att lägga av saker.

PÅ FREDAGEN, samlas lagen i LÄGTÄLTET inne på området kl 10.00.

OBS! Ledarna har barnen under matcherna, övrig tid har ni vårdnadshavare barnen och ansvar att se till att dom kommer i tid till samlingar inför matcherna.

H65 har ett gemensamt lagtält där man kan lägga av sig saker och som vi brukar ha som samlingspunkt.

Sista speldagen efter att alla lag spelat sin sista match (19.00 spelas sista matchen) samlas vi alla lag gemensamt för att avsluta turneringen med lagbild mm.

Heja gärna på era kompisar när ni inte spelar match ??


KONTAKT

Mobilnummer t ledarna om ni behöver komma i kontakt med dom:
Fredrik: 0768526474
Magnus: 0739969102
Johan: 0704730872
Philip: 0739838104
Linda: 0708559125

Vi kommer även ha en sms grupp för utskick under dagarna.


LUNCH & ÖVRIG MAT

Vi kommer ordna lunch båda dagarna från lagkassan. Det blir grillade hamburgare på tältområdet.
Vi har 8 personer från föräldragruppen som kommer hjälpa till med grillningen.

Lunch serveras från ca 11.30 båda dagarna fram till ca 12.30. Kom till grillarna direkt efter lagets första match. För dom flesta lagen börjar andra matchen 13.00, båda dagarna. Så innan dess behöver alla hunnit få i sig lunch ??

OBS! Hör av er om ni har någon specialkost senast 7/7 på h65f15@gmail.com.

Övrig mat:
Ta med er extra energi till ungarna mellan matcherna och påfyllda vattenflaskor (som de själva ansvarar att ha med sig till matcherna).

Kan vara bra att få i sig något mål mat utöver lunch i och med att sista matcherna spelas vid 18–19 tiden. Ni avgör vad och när ??


INFO: turneringen/området/biljetter mm.

Alla spelande barn får ett entréband, föräldrar/ familj som följer med och ska titta behöver köpa egen biljett. Antingen köper ni det på plats eller via förköp på hemsidan. En ansvarig förälder per tjej behöver följa med då vi inte kan ha koll på alla mellan matcherna.

Tänk på att mycket trafik och svårt att få parkering på dagen. Det finns förköpsbiljetter på hemsidan till arrangemangets parkeringar.

Här hittar ni både entrébiljetter och parkeringsbiljetter: https://shop.ahusbeach.com/ahus-beachhandboll-festival/entrebiljetter.


TA MED ER, checklista (förslag och ej fullständig ??):

Matchställ, påklädda vid ankomst till området
Vattenflaska
Extra energi i pauserna
Kläder efter väder (kan behövas regnjacka och handduk eller en extra tröja om det är kallt)
Badkläder, brukar vara skönt att ta ett dopp i pauserna
Solkräm/solskydd
Sandaler eller enkla skor att ta av och på mellan matcherna
Se till att allt är namngett då det är mycket barn i omlopp med många som har liknande kläder/skor/flaskor etc.
En person som är ansvarig för ditt barn i pauserna, ledarna har barnen under matcherna övrig tid ert ansvar.

Hör av er om ni har frågor :D vi ser så fram emot detta!!

//Ledarna

<< Tillbaka

 
 
Centrala Partners HBL DAM
Våra partners